printlogo


کد خبر: 194961تاریخ: 1398/6/28 00:00
مصاحبه
کونته: اینتر جوجه اردک زشت است

نخستین بازی اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، با تساوی خانگی یک بر یک به پایان رسید آن هم در حالی که میزبان ایتالیایی تا آخرین دقایق از اسلاویا پراگ، نماینده جمهوری چک عقب بود.
آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری که نخستین بازی‌اش را به همراه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تجربه می‌کرد، پس از بازی مسئولیت عملکرد ناامیدکننده‌ شاگردانش را به گردن گرفت.
با توجه به حضور اینتر در گروهی که تیم‌های بارسلونا و بوروسیا دورتموند هم در آن حضور دارند، بازی خانگی مردان کونته، عملاً آسان‌ترین بازی آنها در این مرحله بود که به زحمت از آن یک امتیاز گرفتند.
او پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «اسلاویا پراگ قطعاً در حد و اندازه‌های این رقابت‌ها بازی کرد، هجومی بود و با انسجام نشان داد. ما برای کسب نتیجه به اندازه کافی خوب کار نکردیم و نتوانستیم راهی برای غلبه بر مشکلات موجود پیدا کنیم. در سایر بازی‌ها، ما اخیراً مقابل تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که عقب می‌کشیدند و منتظر حملات ما بودند در حالی که اسلاویا پراگ کاملاً برعکس بود و هجومی بازی می‌کردند. ما به دردسر افتادیم و راستش را بخواهید من از عملکردمان راضی نیستم. خودم نخستین نفری هستم که مسئولیت این نتیجه را به عهده می‌گیرم، چون مشخصاً من با انتخاب‌ بازیکنانم برای ترکیب اصلی، آن تأثیری که می‌خواستم بر بازی تیم بگذارم را نگذاشتم. ما می‌توانستیم به مراتب بهتر از اینها بازی کنیم. این آن فوتبالی نیست که ما برای ارائه‌اش در مسابقات، تمرین می‌کنیم. باید از نظر شخصیتی هم ارتقا پیدا کنیم اما زمانی که من از پروسه پیشرفت در تیمم حرف می‌زنم، این پروسه شامل کسب تجربه در بازی‌هایی مانند بازی امشب هم می‌شود چون من می‌دانم که شرایط چنین بازی‌هایی چگونه است.»
کونته افزود: «اسلاویا پراگ از نظر انسجام، انگیزه، سرعت بازی و ... از ما بهتر بود. ما واقعاً هیچ چیزی برای پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی‌مان انجام ندادیم، البته به نظر می‌رسد که شما فکر می‌کنید با ورود من به اینتر، یکشبه و با یک حرکت قرار است جوجه اردک‌های زشت را به قوهایی زیبا تبدیل کنیم. هنوز کلی کار هست که باید انجام دهم و ما باید در خیلی جهات پیشرفت کنیم اما این فوتبالی که من امشب از تیمم دیدم فوتبال همیشگی اینتر نبود.»


Page Generated in 0.0058 sec