printlogo


کد خبر: 192110تاریخ: 1398/5/15 00:00
خبر کوتاه



مایگا رفتنی شد
بعد از اینکه شنیده شد باشگاه پرسپولیس برای بازگشت مایگا بلیت نگرفته و برخی قصد دارند با تست پزشکی دوباره او را به هر قیمتی نگه دارند باشگاه زمان رفتن این مهاجم آفریقایی را اعلام کرد. بنا بر اعلام محسن خلیلی مدیر تیم، مادیبو مایگا که با هدف مذاکره نهایی و پیوستن به تیم قهرمان ایران در آزمون‌های پزشکی شرکت کرده بود، با توجه به اینکه نتوانست مجوز فعالیت در فوتبال ایران را از ایفمارک دریافت کند، از ایران می‌رود. با هماهنگی صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس، وی قرار بود با پرواز ساعت 3 بامداد سه‌شنبه ایران را ترک کند.
 
حسینی تمدید کرد
مدافع میانی جوان پرسپولیس قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب برای سه فصل آینده تحت قرارداد خواهد بود. محمداحسان حسینی مهر ماه سال جاری 21 ساله می‌شود. او که در خطوط دفاع و هافبک بازی می‌کند، صبح دوشنبه با حضور در باشگاه، قرارداد خود را برای یک فصل تمدید کرد. وی سال گذشته، قراردادی سه ساله را منعقد کرده بود. به این ترتیب می‌تواند برای سه فصل آینده، پیراهن پرسپولیس را به تن داشته باشد.
 
شریفی فسخ کرد
مهدی شریفی که از نیم فصل گذشته به جمع سرخ‌پوشان اضافه شده بود، با توجه به نظر سرمربی تیم، دیروز (دوشنبه) در باشگاه حضور پیدا کرد و قرارداد بین او و باشگاه پرسپولیس فسخ شد.
 
تکذیب درباره پرداختی به برانکو
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، در پی انتشار اخبار کذب در خصوص مقروض بودن باشگاه از ناحیه پرداخت بخشی از مطالبات سرمربی پیشین تیم در زمان فعالیت وی در پرسپولیس، اعلام می‌شود خبر مذکور کاملاً نادرست است و مبلغ پرداختی به ایوانکوویچ، از محل قراردادها و درآمدهای باشگاه، تأمین و هزینه شد.
 
شایعه استعفای هاشمی
شایعاتی مبنی بر استعفای مهرداد هاشمی از عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس به گوش می‌رسد اما این شایعه تأیید یا تکذیب نشده است و به نظر می‌رسد باید منتظر روزهای آینده بود و دید که در این خصوص چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به یکی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس اعلام کرده دیگر حاضر به شرکت در جلسات هیأت مدیره نیست.  


Page Generated in 0.0054 sec