printlogo


کد خبر: 192088تاریخ: 1398/5/15 00:00
والورده پس از پیروزی مقابل آرسنال:
خط میانی بارسلونا شلوغ است




ارنستو والورده، مربی بارسلونا گفته که باشگاهش احتمالاً به دنبال فروش بازیکنانش خواهد بود، به‌ویژه در خط میانی.
فرنکی دیونگ با مبلغ 75 میلیون یورو از آژاکس به بارسا پیوسته است و به نظر می‌رسد که بازیکن ثابت ترکیب بارسلونا باشد. ریکی پوچ 19 ساله هم در دیدارهای دوستانه در تابستان خوش درخشیده و به نظر می‌رسد که آماده درخشش در ترکیب اصلی باشد.
این در حالی است که بارسلونا در خط میانی سرخیو بوسکتس، ایوان راکیتیچ، آرتور ملو، رافینیا و آرتورو ویدال را هم دارد و هافبک‌های زیادی باید بر سر حضور در ترکیب ثابت با هم رقابت کنند.
والورده گفته است: «در خط میانی بازیکنان زیادی داریم. باید ببینیم که آیا اتفاقی می‌افتد یا نه. من نمی‌دانم که آیا بازیکنی فروخته یا خریداری خواهد شد یا نه.»
او در پاسخ به پرسشی درباره آینده ویدال گفت: «امسال رقابت در خط میانی بیشتر است.»
این ملی‌پوش اهل شیلی فصل گذشته به بارسلونا پیوست ولی چندان در ترکیب اصلی این تیم بازی نکرده است و حالا با خرید دیونگ و درخشش پوچ به نظر می‌رسد که کمتر هم به او بازی برسد. گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که او و راکیتیچ فروخته خواهند شد.
دیونگ در بازی اخیر با آرسنال خوش درخشید و جایزه بهترین بازیکن زمین هم بر اساس رأی‌گیری آنلاین از هواداران به او رسید. والورده درباره او می‌گوید: «او بازیکنی کنجکاو است و همیشه می‌خواهد بهتر شود. او همیشه انتظارات بالایی دارد و همیشه به دنبال گرفتن توپ است. او در شرایط سخت بیهوده با توپ کار نمی‌کند. او می‌تواند سخت‌تر تلاش کند و به ما سرعت بیشتری بدهد. او خرید خوبی است.»


Page Generated in 0.0045 sec